My Cat!

My Cat!

måndag 5 mars 2012

Gott och blandat

Då var det måndag, ny vecka nya tag. 


Helgen har gått bra. Elousie sov hela natten mellan lördag och söndag. Somna i mitt knä till Melodifestivalen. 
Sedan så sov till efter åtta, härligt men man vakna flera gånger av att Elouise rörde sig en hel del och gnisslar tänder. 
Söndagen gick åt till att busa, baka och äta. 


För brorsan hade det gått bra fast han vänta sig mer. Lite folk och han fick inte spelat så mycket som han vänta sig men han fick ett klart Godkänt =) Så nu hoppas vi bara att det blir fler gånger.


Natten till idag var härlig, sov hela natten. Vakna inte förrän jag fick en puss av min kära sambo innan han skulle gå iväg till jobb. Tar på krafterna att passa liten med massa bus och skrik. Inget man e van vid direkt. 
Missa ett samtal i morse, jobb ringde. De ville att jag skulle hoppa in men det kunde jag inte. Var upptagen på annat håll.


Sedan så har jag jobbat lite med Oriflame, satt ut lappar i butiker och gav ut två av mina kataloger och förhoppningsvis så kommer det in lite beställningar =) Får börja någonstans hehe. 
Köpte ett nytt överkast till sängen, gick i lila färg. Och det blev en pappersskärare som jag fann billigt. Mycket nöjd med dagen. 


Men vet ni vad? Jag hann även med att diska upp efter gårdagen plus en maskin omgång. Svepte över golven så man fick bort skiten man såg. En lättnad innan man åkte iväg och även när man kom hem =)
Katterna fick vara fritt i hela lägenheten. De sov så gott i deras träd jag har i vardagsrummet. Den är över 180 cm lång. Två bo och 3 plattformer längst upp. 


Och imorgon fortsätter det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar