My Cat!

My Cat!

fredag 23 mars 2012

Ingen lust

Igår hade jag ägglossning och idag känner jag för ingenting. Bara tappat allt.
Det började igår när jag fick reda på att några vänner inte kan komma på visningen på söndag så det betyder att jag har inga gäster med mig och det suger, verkligen suger. 
Man förbereder så mycket och skriver ner vad man ska säga. Och stå där framme och tala inför en hel del människor är inget Marie är van vid så just nu känns allt bara jobbigt. 
Vad ska jag i Malmö och göra när jag inte har några gäster/vänner där? Känns liksom hopplöst.

Försökte komma på bättre tankar igår genom att titta på Arga snickaren och Grey´s Anatomy igår men det hjälpte inte. Kom i säng vid 01 men kunde inte sova. Alla tankar bara snurrade rundor.

Och nu idag är allt som bortblåst, känner inte för något, vill inte göra något, skiter i allt. 
Man försöker och försöker men för gäves. 

Och jag vet att jag måste anstränga mig just idag för jag har en del att göra. Måste in till byn i några ärenden.
Så skärp dig Marie, du kan deppa sen.



2 kommentarer:

  1. Eller så kan du låta bli att deppa och tänka på att du har en go kille, en go dotter, massor av goa vänner och oss och kattorna .... glöm inte dem!!! Kramis hjärtat!!!

    SvaraRadera
  2. jobbar till runt 13 å sen hittar jag inte i malmö plus kostar 300kr fram å tebax så ledsen :( har du ägglossning så hopp i bingen ;)..kramiz/ marianne

    SvaraRadera